Na co zwrócić uwagę szukając sali na wynajem pod organizację imprezy okolicznościowej?
Organizacja przyjęć weselnych, chrzcin, jubileuszy czy imprez integracyjnych nie może odbyć się bez przygotowania odpowiedniej sali. W zależności od uroczystości powinniśmy zwracać uwagę na inne aspekty. Świetnym przykładem może być porównanie wesela do imprezy integracyjnej, gdzie zarówno wystrój, jedzenie jak i ilość gości mogą się od siebie różnić. W tym artykule zwrócimy szczególną uwagę na kilka ważnych aspektów. Sprawdzimy jak wybrać wystrój sali na konkretne okazje. Opowiem również o tym co jeszcze jest ważne przy wyborze sali i organizacji imprez okolicznościowych.
Czy odpowiedni wystrój sali jest ważny?
Może się wydawać, że organizacja imprez okolicznościowych jest łatwa i dość przyjemna. Nic bardziej mylnego. Bardzo często organizatorzy muszą skupić się na odpowiednim doborze dekoracji, wyborze jedzenia i znalezieniu odpowiedniej sali. To wszystko sprawia, że nawet drobna potyczka może kosztować nas bardzo wiele. Szukając odpowiedniej sali, powinniśmy zwrócić uwagę na jej wystrój. Sala rustykalna Warszawa, Poznań czy Kraków cieszy się obecne dużą popularnością ze względu na swój uniwersalny charakter. Wyjątkowy klimat tego rodzaju wystroju sprawia, że sprawdzi się przy każdej okazji. Właśnie dlatego odpowiednia sala stanowi klucz do perfekcyjnego spotkania. Rustykalny styl jest w ostatnim czasie bardzo modny i uniwersalny. Dzięki temu możemy w sali z takim wystrojem zorganizować dowolną uroczystość. Wystarczy odpowiednio udekorować ją kwiatami lub gadżetami, by nadać jej klimat wymagany przy danej uroczystości. Pamiętajmy, że imprezy okolicznościowe rządzą się swoimi prawami, dlatego prócz wystroju i odpowiedniej sali, musimy zwrócić uwagę na jeszcze kilka innych elementów.
Czy ilość osób na przyjęciu jest ważna?
Wynajem odpowiedniej sali zawsze wiąże się z koniecznością sprawdzenia, czy będzie ona odpowiednio duża do naszych celów. Wiadomo bowiem, że ze względu na charakter imprezy okolicznościowej, ilość osób zaproszonych może być różna. Małe imprezy integracyjne zazwyczaj organizowane są dla kilkunastu pracowników, wesela to już kilkadziesiąt ludzi. Często zależy nam również na znalezieniu sali, organizując osiemnastkę dla dziecka lub skromny jubileusz. Ilość osób ma ogromne znaczenie, dlatego przed dokonaniem rezerwacji warto sprawdzić z menadżerem lokalu czy pomieści on taką ilość osób, na jakiej nam zależy. Zaproszeni goście wiążą się z jeszcze jednym bardzo ważnym elementem. Jedzenie powinno zostać dopasowane do okoliczności. Inne menu możemy zaproponować podczas wesela a całkiem inne posiłki podczas imprezy integracyjnej dla pracowników korporacji. Wiedza i doświadczenie w organizacji imprez okolicznościowych pozwala z łatwością odróżnić te dwie różne uroczystości. Mając to na uwadzę, powinniśmy szukać sali, która pomoże nam w doborze odpowiedniego menu. Możemy również w porozumieniu z menadżerem zamówić katering lub inną formę dowozu jedzenia.